Wednesday, August 11, 2010

Aku Rindu Kau .


Aku rindu kau . Aku nak kau ade kat rumah . Aku taknak kau pergi matrik belajar . Aku tak de sapesape kat sini . Tak de orang nak tgok aku menangis kat sini . Tak de orang nak pujuk aku . Walaupon kau pujuk aku dengan cara yang paling menyakitkan hati and kasar . Aku tak kisah . Aku dah biasa . Walaupon kau kata aku mengadengade kalau aku nangis depan kau . Aku tak kisah . Aku banyak masalah kat sini . Tak de orang nak tolong . Semua orang buat tak peduli . Aku nak puasa dengan kau , Sahur and buka samesame . Aku suka gaduh rebut lauk dengan kau time buka . Sampai ibu tegur marah kat kita . Aku suka kita berebut nak goreng sayur untuk berbuka . Aku nk tunjuk skill kau pon nk tnjuk jugk . Aku suka ! Aku suka jeritjerit kejutkan kau bangun sahur . Aku suka aku rindu . Dah tiga tahun aku tk dpt buka and sahur harihari dengan kau . Kadangkadang je kau ade . Aku suka kalau ibu and ayah bawak kita buka kat luar . Aku order jus , kau rebut nk pilih yang lg hebat dari aku . Kau tulis kat fb :

selamat berpuasa kpd sumer umat islam... Terutama nyer family tercinta... Taun nie dpt buka ngan family sekali ja... Mari lah sama2 kiter memeriahkan ramadhan yg hanyer dtg sekali sahaja dlm setahun... Moga sumer org dpt puasa penuh... Ngee..

Aku comment : Bile lah kau nk blik buke sme2 ?

Kau balas : Tggu lah hri last puasa .. Aku balik ya ..

Gaya macam kau pujuk . Aku tk kisah ape org ckp . Bg aku kau pujuk aku .

Aku rindu kauu ! Aku rindu kauu ! Bila kau nk blik ?

Tiaptiap kali kau balik mesti kita gaduh . Kadangkadang sampai bertumbuk . Ibu selalu cakap 'cuba tgok dorg tu , tak gaduh pon . Korg ni asal jmpe je gaduh ..'

Ibu taktau yg slalu gaduh smpi bertumbuk tulah adik beradik yg plg baik mcm KITA . Takkan lah kita nk dduk diamdiam je kann ?

Aku slalu msuk bilik kau . Bau dettol yg kau tumpahkan time kau nk blik Johor tu still ade lg . Aku sebak tiaptiap kali msuk bilik kau . Aku Rindu ! Rinduuuu ! Kau jahat ! Aku dah sakit kepala ni menangis . Eeeeee . Dahlah , Bbye :')

No comments:

Post a Comment