Saturday, September 11, 2010

This year , totally different .

Hey Guys ! Selamat Hari Raya (: kalau dkat fb tu tk putus2 org wish kat status . Haha . Now , 2 am . I'm updating my Blog using my phone . I'm def boring and I dont know what should I do . I'm not sleepy . Woke up at 8 pm just now . Jalanjalan pergi beraya . Balik semua org tido except the boys yg asyik gila main PS2 kat luar . And me , terkebilkebil sorg2 layan Fb . Har-har . Okay , raya tahun ni sumpah lain . Mmg lah lain because lg sorg dh tkde , but semua org pon mcm nk tknak raya . Persiapan , only makngah yg berjge smpi 5 am pg td nk msk rendang and semua tu . And me , kejap bgun kejap tido and last2 terbabas smpi pkul 8 or 9 mcm tu bru bgun . Subuh ? TERburn . Nsib baiklah dorg semua tggu tasya nk pegi kubur . And yeah , first time pegi kubur arwah opah . Sedih , and my mom . Dua kali hmpr2 nk pggl arwah opah ajak bergambr . Then , she realized .. Opah dh tkde T_T okay , ttup cerita . Ptg td we all celebrate birthday my brother . Both of them . Two cakes , one strawberry cheese . One chocolate cake . Strawberry cheese tu tasya yg nak , haha . Tp tasya mkn skit je sbb tkde selera . Tp cake dia sodapp ! Hihi (: then tasya tido smpi TERburn asar and maghrib . Percubaan yg baik :) proud of myself heh . Pic layta kay ? Bye , love ya !

No comments:

Post a Comment