Saturday, April 16, 2011

R-r-r-r-r i n d u

Rindu Rindu .
Hi Asalamualaikum !

Tiba2 kan td , aku teringat Medan . Rindu Medan , Rindu Atok , Rindu Andung , Rindu Bunda tina , Rindu Bunda yanti , Rindu Pakcik Jamal , Rindu Bunda rina , Rindu Pak jul , Rindu Lake Toba , Rindu Bersilam , Rindu Matahari mall , Rindu ikan pari kering . Rindu semuanya . Aku ingat lg last year , time pegi Medan . Mase tu kan tgah ade prob . Plan mama baik pnye tautau je time tu aku akan ade masalah . Pegi Medan , senang sikit hati . God create them so Nice ! Undeniable . Tiba2 rase mcm nk pegi sane lg . Kt sini tk tenang mcm dulu lg , hidup kt sini tk happy . Aku tktau kenapa , aku tknak pegi skolah dah , I dont want to face them anymore . Aku tk suka isnin , tp bila jumaat aku happy sebab hri sabtu aku tkyah pegi skolah dh . Sekarang ni aku bnyk bercerita dkat mama , only now I know that there was somebody beside me . Aku tk tahan dh , aku nk pindah . Aku merayu kat mama suruh pndhkan aku , tp mama cakap ' tggu lah dulu , skrg ni bnyk bnde kne settle ' . Aku stress . Org lain tau tnye je knape dgn aku . Kenapa dengan aku ? Aku tktau , yg aku tau aku nk pndh kalau tk aku boleh tk betul dduk sni lame2 . Pleaseeeee ?

No comments:

Post a Comment