Tuesday, April 12, 2011

Whatzzwhatzzzapppp ?

Hi , Asalammualaikum !
Walaweh , berbudi bahasanya , anak sapoo ni . Sila ke bilik air sekarang .
Yeeyee , aku tau dh lame bebenor tk menjenguk blog , dh bersalji blog aku . Terharu gila lahh .
Okay , kita ke niat sebenar nk update . Tujuan utama ialah , aina dh start complain pasal blog . Katanya 'dh lama kau tk update blog , rindu nk tengok ayat kau yg comel2 tu ' Okay , enam perkataan pertama je yg betul sebenarnya . Hihihi , sorry ler aku busy giloo lately ni . Mne nk kejor tgok fb pon 5 mnit je okay aku tipu . Sebenarnya aku malas nk menaip ni pon bnyk spelling error hesy . Kemudian , last week ade tarian untuk hari kecemerlangan makanya sangat penat dn selera makan pon berkurangan sejak akhir2 ni . Kemudian lagi , hidup yg ku lalui semakin suram tidak menampakkan keriangan kecuali ade part2 tertentu yg best lah . Itupon skjap je , yg tk best lg bnyk . Kalian dan kalian pun udah ngerti yaa ? Ngerti nggak ? Ngerti ? Bagus anak anak , makanya sampe disini dulu ya . Soalnya saya mahu menaip untk entry lain pula . Udah duluan ya ? Makasihhh >.<


Xx ,

No comments:

Post a Comment